Living in limbo 3


Hej allihopa.

Nu sitter jag på tunnelbanan på väg till lägenheten efter att ha jobbat mitt första kvällspass. Det gick okej, men så mycket mer än så kan jag inte berätta på grund av min tystnadsplikt. I övrigt har jag inte gjort speciellt mycket idag. Rostade mer vintermüsli, kokade ny apelsinmarmelad och gjorde den mycket vuxna rätten fiskpinnar och mos till lunch (fiskpinnar panerade i sesamfrön och broccolimos med örter serverat med en rostad kokosdipp). Angående marmeladen dock så gjorde jag den mest i fall att. Jag är nämligen inne i en mer osöt period och klarar i nuläget inte av att äta vare sig bär som hallon och björnbär eller frukt. Det enda som går är någon klyfta riktigt röd och sur blodapelsin, men inte ens det går alltid. Det är så sött för mig. 
Nu ska jag nog läsa lite Mina hjältinnor och hoppas att den försenade tunnelbanan inte leder till att jag missar bussen och måste gå...

Namaste (kanske),
Johanna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: