Standard mormor

 
Det här är Mormor! Fick igår ett kuvert och nu känner jag visserligen igen mormors handsti, men även om jag inte hade det så hade jag ändå förstått att det var från henne eftersom det var adresserat till "Stud Johanna Möller" och hon alltid använder titlar. Kuveret innehöll ett tidningsurklipp med groddningstips (eftersom hon tveklöst missat att jag groddar hela tiden) och ett annat med ett Harry Potter-relaterat urklipp. Givetvis fanns även ett (gult) kuvert med ett kort, denna gång föreställande en tecknad prinsessa (som alltid target group: sjuåringar), i vilken jag fann pussar och kramar. Verkligen så typiskt min Mormor! Nu sitter kortet på min magnettavla bredvid kortet från Carlos förra veckan och ovanför kortet från Linnea i våras. Blir glad varenda gång jag tittar på dem!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: