Thanksgiving 2016

 

På Thanksgiving förra veckan tog jag och Farmor en promenad runt sjön med några av hennes vänninor. Fleecetights, dimma och massor av konstverk. På kvällen firade vi med att ta i hand och sedan äta fylld kalkon, stuffing, sås och ångade grönsaker på finporslin, följt av pumpapaj med pekannötter. Det finns så otroligt mycket att vara tacksam för.
 

Farmor erbjöd sig ta ett foto på mig vid bordet, men jag misstänker att hon aldrig hållit en systemkamera för det blev för komplicerat att titta i det lilla hålet, så i ett försök övergick vi till iPhone. Hon hanterade dock varken touchskärmen eller att hålla mobilen still, så därför är bilderna relativa. Men jag är tacksam för dem ändå. Och ännu mer tacksam för Farmor!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: