En fika till



Fikade/lunchade/myste med mina fina björkisar på vårt lokala bageri Bonne Femme (läs tre minuter från min ytterdörr) och hade det mysigt. Vi skulle egentligen tagit oss till Santa Fe, men eftersom jag 1. hade kryckor, och 2. hade blivit bestulen på mitt sl-kort så bytte vi plan. Bortsett från att det var lite kallt där inne så hade vi inget att klaga på och det var så härligt att ses! Det blir ofta knepigt att hitta en tid när alla studerar eller jobbar så olika (och jag bor i Varberg och Sandra (som inte kunde komma) i Västerås), men i sommar hoppas jag att vi får mer tid! Nedan följer bilder som samma dag som detta dök upp i mitt Facebook-flöde. Namaste.


 
 
P.S.1. Insåg vid genomläsning att "björkisar" med högsta sannolikhet inte är ett etablerat uttryck i samhället (det kan till och med vara så att jag nyss hittade på det), och vill därför förtydliga att det är synonymt med "människor från Björkhagens skola". 

P.S.2 All cred till Agnes som börjat prioritera sin hälsa och slutat med vitt socker och alkohol. Jag är så glad och stolt över dig! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: