Återvinning och annat fix

 
När mamma och Peter var här så var det grått, blött och dimmigt i Varberg. Det gjorde dock inte så mycket eftersom vi ändå skulle fixa i min lägenhet!
 
I skrivande stund har jag nu uppstrukna gardiner, inget sladdkaos bakom tv:n och ett stabilt återvinningssystem under diskbänken! Tidigare stod bara påsarna och slokade, men nu har jag ett markerat kärl för plast (TYVÄRR så måste jag ha det eftersom vi inte gjort en Frankrike... ÄN), ett kärl för glas och metall (det vill säga för burkar och lock från oliver, nötsmör och kokosmjölk och flaskor från olivoljor och äppelcidervinäger), samt ett mindre kärl på dörren för matavfall. Enbart papperspåsen står oberörd, men den är ju så stabil så det blir bäst så! Notera också att kärlen går att dra ut - mycket fancy!
 
Är väldigt nöjd med allt, men det förstås - det är klart att en får hybris när en är med och räddar världen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: