Fiesta loss

 

Just nu sitter Moltas och bajsar bakom en buske och jag står och tänker på vilken fin dag jag haft. Promenad till Sickla i morse med yoga på bryggan, lunch och bok i solen, och vegetarisk (vegansk för mig) tacokväll med björkisarna. Vi har suttit i trädgården medan solen långsamt sjunkit ner bakom träden och pratat om nu och då och sen. Hade även två askar jordgubbar med choklad/jordnötssmör som åts efteråt - så somrigt! Nu är det mycket senare än vad jag brukar vara uppe och eftersom jag haft en (eller snarare tre!) så intensiva veckor och dessutom har extrem träningsvärk i armarna så vill jag sova nu. Jag är glad att jag har björkisarna.
Godnatt och sov gott. Namaste, Johanna. 

Notera hur vild och vågad jag är som ställde mig upp på stolen för att få med alla (och ändå misslyckades på hälften av bilderna (men det skyller jag på att jag dansade samtidigt)). 

P.S. Eftersom det är vad jag själv skulle undrat: vi hade sojafärs och bönfärs med vetetortillas (isbergsblad för mig), och i övrigt de klassiska tillbehören (med undantag för att jag hade syrad kokosyoghurt istället för gräddfil, samt selleri och alfaalfa pga mycket gott). Nom nom. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: