London, May 2012



      
 
Innan jag åkte så han jag faktisk göra en till scrapbook, och som jag dessutom är nöjd med! :)
Jag tycker jag fångade känlsan i hur jag trodde London skulle vara, hur jag upplevde London
och hur jag minns det nu i efterhand. Jag tycker också att jag lyckades kolosalt bra med dekorationerna!
Jag fullkomligt älskar Strawberry Jam:en, tack Rebecka! ♥
Den grå-bruna rutan är faktiskt en tag (man kan alltså dra upp den och så finns det en text om resan).
Men vad tycker ni? Fångar den hur ni upplever London? Vad var det första ni tänkte på?
Vad lade ni först märke till? Vad gillar ni bäst med den?
Låt mig veta, för det hjälper mig att utvecklas. Pussar och kramar Johanna ♥
Emelie
2012-07-22 @ 20:12:34
URL: http://lillemi.blogg.se

Det är bra att du har börjat bli nöjd med saker du gör Johanna :3 Jättefint!

Ellen
2012-07-23 @ 16:48:55
URL: http://ellentove.blogg.se

Jättefint! :D du är ju grym på scrapbooking ju! :D måste säga att jag också tycker att den passar in så bra med London, liksom mysigt! Jättesöta detaljer har du också fått med! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: