Ska till kussarna♥


Vad Jag, Manda och Kluck b.la. gjorde förra gången:
Johanna - blogga och hade ansiktsmask
Manda - äta upp johannas dator
Kluck - ta bilder
Vi är såååå seriösa :D

God morgon btw :)
Nu har jag precis ätit frukost, vaknade för en halvtimme sen.
Ska göra mig klar och packa bara, och sen bär det av till kussarna :D
Jag kommer sova över där idag, och i övermorgon typ
Sen blir det ju Halloweeen-fest på lördag-söndag,
och en dag ska jag nog låta Molle ha höstlov från dagis :D
Kan veckan bli bättre ;)
XOXO Honey
Manda
2009-10-26 @ 19:27:46

Nej, jag tror inte att veckan kan bli bättre när du får träffa mig och Klara så mycket! =P

Jag håller med om att vi är jääätteseriösa!! <3

Nu får vi ha det så kul idag och imorgon och i övermorgon och i överövermorgon och i överöverövermorgon. =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: