Jewel of India


Skolavslutning

Summerfeeling! (en mysig rast)♥

Gröna Lund♥


Äta glass♥

Några bilder från i år :)♥
(Fick publicera alla i lite mindre storlek än
jag brukar för den översta ville inte vara större)


Nu ska jag snart äta lunch, nagellacket ska bara torka först.
Jag ska äta kyckling och bacon macka, mums!
Vi ska åka till pappas förra chef och fira nyår.
Det ska bli kul. och han bor i ett jätte stort hus
som låter väldigt pampigt när folk pratar om det,
så det ska bli kul att se eftersom jag gillar inredning/design och hus :)
Gott nytt år på allihopa! XOXO Honey♥
Klara
2011-01-01 @ 18:27:56
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Haha, lite komiskt, för jag har precis läst ut min bok, Tvillingsjälar (den som jag fick i julklapp, började läsa den igår) och huvudpersonerna heter ju just Jewel och India, precis som din rubrik! :D GOTT NYTT ÅR! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: