Lucka 12. Märkliga bilder från året

Fiskmåsarnas herre? (Rotorua, Nya Zealand)
 
(null)
Wingardium Leviosa! (Melbourne, AU)

Sacred monkey statute scratching butt :-) (Ubud, Bali)
Standard selfie med den långörade geten (Mysore, Indien)

Take away food Indian style wrapping. (Oh my chai, så sugen!!!) (Mysore, Indien)
 

Oklart chillerill på surfbräda (Gili T, Lombok/Indonesien)

Ko på kafé som vill ha lunch (Mysore, Indien)

 Rishatt som vietnamserna gav mig så att jag inte skulle dö av solen (Halong Bay, Vietnam)
 
(null)
Jag som alfprinsessar på the Green Dragon inn med mina lil' mates hobbiten och människan. (Hobbiton, Nya Zealand)
(null)
Fler av Auntys chapatis är inget en inte säger ja till. What to do? (Mysore, Indien)
 
(null)
Jag i stort fågelbo? (Bali)
 
(null)
Åsa tycker det är pinsamt att göra rörelser på flygplan och jag sa att en är galen och ohälsosam om en inte rör sig på flygplan. Vi kom överens om att om jag skickade bildbevis så skulle hon våga gå runt lite, så I give to you: sirsasana head stand 10000 meter upp i luften (mellan Sverige och Bali, Jordens atmosfär)

(null)
Varför inte ha guldfärgad kossa i naturlig storlek i sin trädgård? (Canggu, Bali)

(null)
Sex kilo (!) ayurveda jag fick med mig från Indien. What to do? (Mysore, Indien)
(null)
Sitas kaffekommentar still cracks me up (Mysore, Indien)  
 
(null)
Jag och uncle, yes (Rishikesh, Indien)
 
(null)
 Kalv på gatan som nappar. Dock inte märkligt alls utan extremt standard (Mysore, Indien)
(null)
 Jag får verkligen ett stort antal sådana här bilder varje år.  

(null)
Hittade denna så möjligt att Peter lider av samma sak, haha (Napier, Nya Zealand)

(null)
När Amby fick en rosenrasande katt i pannan och vi inte visste hur vi skulle få bort den (Den virtuella världen)
 
(null)
Workshop dag 5 (Ubud, Bali)

(null)
Gissa var jag fann detta?
(null)
 Det här är inte märkligt. Vad som är mäkligt är bananerna vi köper i affären (från Siem Reap, Kambodja)
(null)
Nattbuss = inget rum att praktisera i, men vad gör det när kyrkofolket bjuder in en till sitt ute-pingisrum...? (Sapa, Vietnam)
(null)
Jag då jag mellanlandar påväg från Indien: nu ska jag äntligen äta grönsaker igen!
Jag en halvtimme senare: "Idlis with sambar and extra chutney, thank you!" SUCK
 
 Finn ett gigantiskt fel! (Melbourne, AU)
 
När jag kom ihåg rubriken för lucka tolv så tänkte jag att "Attans! jag tömde ju mobilen i maj innan min resa och är några månader kort!" MEN livet är så pass märkligt att jag hade massvis att välja på. Enjoy.
Namaste, Johanna 

P.S. Jag vet att jag är sen på rödbettan med luckorna. Livet har kommit emellan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: