Reclining in Spring

 Problem med att ladda upp bild, kommer snart!
 
Idag praktiserade jag med håret uppsatt som Prinsessan Leia, fick Supta Vajrasana av Karyn och sov i Sukhasana (viloposition) i tjugofem minuter. Oklart hur jag ska tolka allt detta.
 
Igår hade jag inlämning i Nutrition and Society-delen av kursen jag läser men det finns fortfarande en hel del mer jag vill läsa där. Borde börja packa eftersom jag ska träffa Amby på lördag och World Vegan Day är på söndag, men vi får se för jag vill också svara på meddelanden (vilket är lite av ett essä-arbete), ta en joggingtur om knät vill och långlaga lunch. Måste även prioritera att ta en nap eftersom jag låg vaken i två timmar igår och inte somnade förrän 22.30. Om vädret är dåligt kan kanske hälften av detta bockas av, men är det bra lär jag inte göra mycket mer än att äta och sova, haha... Det är verkligen knepigt att ha vår när en har saker att göra! Jag är så van vid att plugga och göra så mycket jag kan av det jag vet att jag kommer behöva göra så att jag kan chilla i maj, men att jag skulle göra det för den australienska våren också slog mig aldrig. Nåja, en kan ha värre problem. Ta hand om er själva och ta en extra nap om ni behöver! Namaste, Johanna
 
 
"Take Padmasana."
"What? ME?" Confused I look up from my preparation for Urvda Danurasana, snatching out from my inner space.
"Yes", Karyn replies and seat herself infront of me
/..../
"What did I just do?"
"Supta Vajrasana."
"What’s that?"
"The reclining thunderbolt."
"That does not completely make sense."
Karyn Indian shakes her head as to say "yes, no, deal with it" and walks away. I sit puzzeled for a second, then do a Chaturanga and proceed with life. Nothing of this matters, yet it does. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: