Första snön, Höstlov, Himmelska Hundar♥

God morgon! :D
Förlåt för dålig (DÅLIG!) uppdatering :(
Vad som har hänt sen jag uppdaterade sist:
(nu skäms jag verkligen)
*Första snön har kommit!
Jag gick till skolan och upptäckte att det "regnade",
sen tog jag upp min mobil ur fickan
(minns inte vrf) och då såg jag att jag hade snöflingor på vanten! :)
Så jag messade Maia:

"Det snöar! :D" - J
"Nej det gör det inte" - M
"Jo, här i alla fall :)" - J
"Här med!!! :D" - M

(Snön, stannade ju inte kvar,
vilket kanske var tur eftersom jag hade ballerinaskor, i lack..)

*Sen hade vi en mycket rolig No-lektion (måste ba påpeka det)
*Höstlov!
JIPPI! - inget me behöver sägas :D

Nu ska jag äta en liten frukost,
för vi ska i väg på Brunch på Himmelska hundar
(för alla som inte vet, är det ett cafe för hundar :D)

Sen tog jag, mamma och Moltas lite höstbilder i går,
jag lägger upp de när jag hinner ;)

Puss och kram Honey♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: