Flower Power


Bilderna tog jag igår (tror jag) på våra blommor.
Inget speciellt, men det är åtminstonde inte en bild på någon sorts mat...


I skolan hade jag först SO. Vi såg klart Romeo and Juliet.
Jag tyckte den var bra!
Även fast jag visste hur den slutade så blev jag överaskad.
Hihi, det är som när Sandra försöker skrämma mig
och jag vet att hon kommer göra det, och ändå blir jag rädd...
Sen hade vi NO och efter det musik.
Vi fick tillbaka våra musikprov. Jag fick MVG :D
Det är konstigt! Robin erkände själv att han inte trodde att jag skulle få det.
Fast jag kan ju inte alls spela gitarr eller piano,
så jag kommer ändå ha svårt att få över huvudtaget G.
Nu ska jag åka till klättringen, trevlig fredag kväll!
XOXO Honey♥
Emy
2011-04-08 @ 16:00:02

Klart att du kommer få G

Slut betyget för dig kommer bli VG minst!

Vetu jag missade inte tunnelbanan idag!! :O

WoW ;P

Sandra
2011-04-08 @ 22:18:13
URL: http://delicatee.webblogg.se/

whihihi det är så roligt att skrämmas :D<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: