New York 2011 - dag 3



Frukosten dag tre blev på hotellet. Det var så sött att jag höll på att avlida.
Efter det gick på MoMA. Jag gillade utställningen om kök och den med olika saker,
de andra var inte lika kul. Men tavlan som ni ser på bilden var fin!
Efter det gick vi till Starbucks och köpte två kaffe to-go och en chai latte to-go.
De dracks i Central Park medans vi solade♥
Efter det mötte vi Maja och hennes familj.
Vi gick runt njöt och pratade
och sen slog vi oss ner vid the lake och hade picknick.
Min familj hade med sig mackor och Majas hade med sig salader.
Det var jättemysigt. Sen hade vi med jordgubbar som efterrätt.
Jag hade bara kjol och linne på mig och jag höll på att svettas ihjäl,
så varmt var det! Det var amazing! Jag älskar Central Park!♥♥♥
Efter det skilldes vi åt och jag och mamma gick skoshoppade.
(Det var bara hon som köpte ett par) och pappa gick till en elektronikaffär.
Sen gick vi tillbaks till hotellet och gjorde oss klara för middagen
som åts utomhus på Pastis. Vi fick vänta i över en timme på mat
och jag såg tyvär ingen kändis,
däremot var det en (inte kändis, bara väldigt full tjej)
som ramlade omkull bredvid mig i baren...
Hon hade nog druckit liiite för mycket.
Jag tyckte inte maten var något speciellt, men det var ganska cool stämning.
Efter det åkte vi taxi hem och gick och la oss.
Det var dag tre i New York, den (enligt mig) bästa dagen♥

(Visst är bilderna på mig och Maja
som äter jordgubbar i Central Park bara för härliga!?♥)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: