New York 2011 - dag 4



Dag fyra börjades med frukost på ett nytt amerikanskt ställe.
Bubbstrig bild, jag vet. Men det var den som fanns...
Efter det behövde pappa jobba, så jag och mamma gick och shoppade.
Vi köpte.., jag kan inte ens skriva lite saker på I.d. bareMinerals.
För helt ärligt, vi köpte MYCKET saker där. Jag kan lägga in en bild sen.
Mamma köpte converse. Efter shoppingen mötte vi Maja och hennes familj
och tillsammans åkte vi till Coney Island.
För er som inte vet vad det är
kan jag förklara att det är ett väldigt känt gammalt nöjesfält.
Självklart lyckas vi pricka in att åka dagen innan det var säsongsöppning.
(Se bilden med pappa) Så det var alltså stängt.
Men det var ändå coolt. Vi tog varsin korv/hamburgare och gick längs stranden.
När vi åkt hem köpte vi pretzels och snapples.
Gud jag ÄLSKAR snapples! Det är så gott!
Ni ser kanske att jag dricker det på bilden, jag tror även att Maja håller i en.
MUMS! Sen shoppade vi lite mer.
Handlade lite på Macys (jag visar vad senare)
Vi köpte också converse till kussarna (som ni såg i ett tidigare inlägg).
Efter det åkte vi till hotellet och slappade och sen åt vi middag på Freemans.
Det är en väldigt "fin" och bra resturang. Mycket gott var det!
Det var dag fyra i New York♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: