Ostelnad glass och ansiktspizza

Hejhej, Klara här, Johannas kusin :) Vi har gjort pizza och man skulle göra snyggaste ansiktet. Ni får antagligen se bilder senare, eller så kan ni ju gå in på MIN blogg senare www.klarabella.webblogg.se ;) Vi håller just nu på att göra jotguddsmousseglass i vår glassmaskin och den VÄGRAR stelna :( Jaja, annars får vi väl typ dricka den eller nåt? :P

Amanda (syster) och Johanna är uppe på Amandas rum och byter om och jag sitter ensam i köket och skriver det här ;) Jag är lite deppig, för jag kommer inte in på facebook :(

Ha en bra dag! (kväll) Kram Klara ♥ 


Hahahahahahaha, en sjukt gammal bild från nån sommar för flera år sedan, jag i min bikini, blött hår och Hugo, som jag hittade bland gamla bilder som Johanna har lagt ut (skulle hitta en på kusinerna) :D



Jag för några veckor sedan. Stor skillnad! :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: