Svar till Olivia och Becka

Olivia om Vintergäck:
asså vad är problemet? jag var i skolan, jah väntade på er?? sen så får ni typ damp när jag kommer och bah,, du kan ju inte vara seriös lalala?? det var ju du som hellre ville vara med en kompis?


SV: Jag och Emelie tittade i vår korridor och sjuornas och hittade dig inte,
och eftersom du inte svarade när vi ringde så gick vi hem till mig.
Jag och Sandra går hem tillsammans varje dag
och eftersom vi inte kunde göra uppvärmningen fick hon komma med in :)
Jag sa inte att du inte var seriös,
jag sa att jag ville göra uppvärmingen seriöst,
och inte bara slänga ihop en tio-minuter uppvärmning på fem minuter.
Inlägget var inget illa menat,
(även om jag blev lite besviken när vi hade bestämmt
och du först inte kom, och sen när du väl kom hade du med dig en kompis)

Rebecka om Födelsedagspresenter:
Blev väldigt intresserad varifrån muffinsboken,
oranga spritzen och den silvriga ströar saken kom ifrån :D

SV: Jag vet inte eftersom det var mormor som köpte sakerna.
Men jag kan fråga nästa gång jag träffar henne :)
Tack för kommentaren Becka!♥

Kände att jag behövde svara på Olivias fråga eftersom hon missuppfattat mig.
Det blev ett lite tråkigt inlägg men snart kommer ett roligare.
XOXO Honey♥
s
2011-04-03 @ 20:18:30

Jag tror att jag dör av den översta kommentaren, haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: