New York 2011 - dag 8


Sista dagen börjades som dagen innan, alltså med frukost på Roxy.
Efter det blev det shopping på Tommy H, Urban outfitters, ZARA och Roxy.
Sen tog vi en öl/vatten på någon pub och sen hämtade vår taxi oss vid hotellet.
När jag kom på att vi skulle åka hem började jag typ gråta... heh...
Men jag ville inte lämna New York.
Jag minns att jag kastade en sista blick på Manhattan
och alla höghus när vi satt i taxin på väg över bron och jag tänkte:
"Jag ska tillbaka". (Dramatiskt, jag vet)

Jag sov nästan hela flyget hem, det var inte bra den gången häller.
Jag satt inte ens med mamma och pappa...
och när vi anlände till Sverige på onsdagsmorgonen
blev jag inte ens glad över att se "Sveriges walk of fame",
det brukar jag ju alltid bli...
Det var slutet på en fantastisk resa som jag aldrig ska glömma.
Jag åt fantastisk mat. Jag såg fantastiska sevärdheter.
Jag shoppade fantastiskt mycket...
Jag var helt enkelt i en fantastisk stad.
XOXO Honey♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: