White flowers


Eftersom jag tänkte att jag inte ska lägga in en bild på mat
så gick jag ut och försökte fota i trädgården.
Det gick som ni ser ovan. Är bara någulunda njöd med första.
Tycker att ljuset blev ganska coolt.
De andra är bara foton på blommor, inget speciellt.
Den översta tror jag är en narciss,
sen är det vit pärlhyasint och sommarsnöklocka.

I'm about to blow your mind...
För vet ni vad, jag har inte ätit mellis än!
Jag har varit hemma i kanske tre timmar (?),
men har jag ätit något - nej. Bara druckit ett glas vatten.
Men jag har faktiskt varit upptagen.
Först hjälpte jag Emelie med hennes nya blogg.
Ni vet, jag har såna otroliga skills! Eller inte..
Det jag kan är typ hur man ändrar färger och så...
Jag är inte ens säker på om jag vet hur man lägger in en header,
och jag kan inte lägga in videoklipp.
Kunskapen om hur man lägger in videoklipp intresserar mig inte,
(jag är inte emot videoklipp på bloggar,
tvärtom tycker jag det är kul)
men jag skulle behöva en header.
Grejen är att jag vill göra den själv, det känns coolare.
Jag ska göra den i photoshop då,
eftersom paint inte är lika bra.
Men då tillkommer problemet att jag är en sån klippa på CS4...
(alltså fattar jag typ nada)
men jag vet hur jag vill att den ska se ut.
Kanske kan jag fråga Klara,
hon är ju i släkten så då räknas det
nästan som om jag har gjort den själv.

Okej, jag ska sluta berätta om mina bloggplaner/bloggproblem
(Eller vill ni veta? För jag kan göra ett pampigt inlägg om det om ni vill)
I alla fall, tillbaks till mig.
Efter det att Emelie gått så krattade jag löv.
Det blev inte så mycket.
Mest bakom mitt land, vinbärsbusken och syrenbusken.
Men också lite bakom äppelträden. Snart hoppas jag det är klart.
Jag påpekar, snälla släng inte saker på marken.
Jag har liksom börjat ruttna på att plocka bort tidningar, godispapper mm
bara för att folk är för lata för att gå till papperskorgen
som är utsatt två meter från vår tomt.
De som gör det är nu på min saker-jag-vill-döda-lista...
Jag har bytt namn på listan
eftersom jag inte ansåg att taggbusken är ett djur.
För taggbusken är definitivt med!
Haha hoppas ni ursäktar mitt konstiga inlägg.
Jag vet hur intressant ni tycker det är att läsa om var jag krattat.
XOXO Honey♥
Klara
2011-04-27 @ 17:08:11
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Det här var ju ett fett skojigt inlägg! :P Fler konstiga inlägg tycker jag! :D

Haha, ja, om jag gör den så är det ju som att du har gjort den :D Kan inte vi fota tillsammans nån gång, typ som jag och Issa gjorde? Kanske kan bli bilder till din blivande header? :D <3

Emysen
2011-04-27 @ 18:01:59

Hahah tack för hjälpen, men kom ihåg jag behåller endast bloggen om du håller ditt löfte! ;D

Hehehe :)

Rebecka
2011-04-29 @ 07:27:10
URL: http://stellaobecka.blogg.se/

Vad heter Emelies blogg ? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: