Min födelsedag



*Linne med rosor från Odd Molly (farmor)
*Beige kortarmad kofta från Odd Molly (familjen)
*Scrapbooking-band (moltas)
*Scrapbooking dekoration, trädgård (farmor)
*Väska, NYC (rosa kortet med hjärta, familjen)
*1500 kronor att shoppa för i NYC (blåa kortet, farmor)
*Skidor (kortet med ugglor, jonte)
*Klätterskor, NYC (rosa kortet med en bil, familjen)
*Trenchcoat (stora rosa kartongen, familjen)

Jag vaknade halv sju och var jätte nervös.
Fråga inte varför, jag vet inte.
(15 är tydligen bara en siffra eftersom jag fortfarande är som en femåring...)
Jag kunde inte somna om så jag låg
och väntade i nästan tre timmar på att familjen skulle komma in och sjunga.
Typ kvart över nio kom mamma, pappa, moltas och farmor in.
Dem gav mig presenterna och korten ni ser på bilden ovan
och hade med sig blåbärs scones
med creamcheese och marmelad och spicy chocolate tea.
Vi åt frukost och sen dess har vi fixat och städat.
Jag har varit ute på promenad med Mollen i det fina vädret.
(Alla fattar väll att det är så fint väder pga att jag fyller år?)
Nu väntar jag på kussarna som kommer om en timme.
Önska mig en bra födelsedag, XOXO Honey♥
Sandra
2011-03-19 @ 17:36:22
URL: http://delicatee.webblogg.se/

ha världens bästa födelsedag bästavän och ett stort grattis! Kram <3

Rebecka
2011-03-20 @ 18:04:54
URL: http://reroo.blogg.se/

TACK!

Sv: Underhand är när hästen ska ju gå nedåt med huvudet men om den går så mycket med mulen mot kroppen att den inte går i en rakt linje utan om hästen går med mulen mot kroppen typ :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: