Mina presenter


Här är alla mina fina presenter jag fick på festen, tack allihopa! Älskar er!♥

För att fylla ut inlägget kan jag förklara vad det är (f.v.)
*10 kr för en flickas rättigheter från May och Nessie
*Ljusrosa butterfly tröja från M och A
*Silvriga örhängen från Sandy
*Lila badrosor från Becka
*Pamplemousse rose läppglans från M och A
*Foot Lotion från Becka
*Beige t-shirt med tryck från Sandy
*Hjärtformade örhängen från Becka

Jag älskar presenter där folk tänkt till på vad som passar till just den personen!
Jag blev väldigt glad för de 10 kronorna!
Tänk att jag tack vare May och Nessie
hjälper en flicka till ett bättre liv...Det känns bra!
(Det känns även bra att jag har nya fina tröjor i min garderob
och fina örhängen i min örhängslåda,
och de kommer kännas bra att SPAa med rosorna och fotlotionen)
Tack alla som kom, jag hade det supermysigt♥
Nu blir det plugg... inte lika mysigt... XOXO Honey♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: