Shrove Tuesday


Antagligen minns ni inte att jag för en vecka sen
skrev att jag skulle baka. Men det gjorde jag
och jag bakade choklad-semelbröd tills idag!
Så idag när jag gick ner till frysen
fanns den här lådan och påsen där:


Det blev totalt 24 mini semlor
med chokladbröd, hemmagjord mandelmassa
och chokladgrädde med florsocker hjärtan.
Så efter hammarbybacken idag
bjöd jag mina kära vänner.
(Dvs. Agnes och Emelie)
Sen bjöd jag Anna på klättringen
och skickade med åtta semlor
till mamma och pappa och deras jobbarkompisar
Så minus den jag åt igår har jag 10 stycken kvar.
Det innebär att jag kan äta fler idag! :D
Hihi, mums fillibabba!
Nu ska jag duscha, XOXO Honey♥
Emysen
2011-03-08 @ 20:11:56

Dom var suuuuuper goda :D

Jag brukar inte gilla choklad saker (om det inte är chokladgodis) men dom här var riiiiiktigt goda :D

P.s Jag har kommit på att jag gillar att kommentera bloggar ;)

Sandra
2011-03-08 @ 20:12:12
URL: http://delicatee.webblogg.se/

Llägg ut bilderna fårn skidorna! :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: