Tvåtusenelva

Jag tänkte sammanfatta hela året innan jag ställer in mig på att det är 2012,
så jag tänker att jag skriver ett roligt/annorlunda minne från varje månad! :)

JANUARI:

När jag badade i gele - definitivt ett annorlunda! :)

FEBRUARI:

Leonardo DiCaprio maraton med mina kompisar.
Vi ska ha ett nytt i morgon :)

MARS:

Jag fyllde femton och hade Klätter och SPA-fest :)

APRIL:

New York är självklart med på listan!
Om jag ska välja något specifikt minne från resan
är det FAO schwarz och picknincken i Central Park ♥

MAJ:

Jag fick fågelungar! :D
Det var definitivt en stor händelse,
jag var glad över att det överhuvudtaget bodde någon i holken.

JUNI:

Klara sov över hos mig och vi var och badade, åt JÄTTEGOD
(jag menar helt seriös, jättegod) glass,
hade SPA och bakade Tobleronemuffins :D

JULI:

It all ended there Δ O I
Bästa minnet ♥

AUGUSTI:

Jag var i Spanien och åkte sen tåg hem :)
(Egentligen var att jag blev utvald till Beta testare större,
men det behövs lite variation i händelserna.)

SEPTEMBER:

Jag fick (köpte) mina hunters! :)
Jag förstår inte hur jag har kunnat överleva innan dem
eftersom de i princip är de enda skorna jag använder...
#skobrist

OKTOBER:

Koppen med kussarna och Julli :)

NOVEMBER:

Jag såg Monet på riktigt på Monet Turner Twombly på Moderna.
(Jag har ju sett på Linnea i målarens trädgård och så, men inte på riktigt-riktigt.)
Water lilies ♥

DECEMBER:

Jag fick 320 i betyg :D

Det var tolv minnen från mitt 2011,
ni märker att det vissa månader inte hände så mycket men det gör inget.
Jag har inget mer att säga om 2011, så jag avslutar nu.
XOXO Honey♥
Klara
2012-01-03 @ 22:30:44
URL: http://phootographies.blogg.se/

"It all ended there Δ O I"



Så awesome ♥

Rebecka
2012-01-04 @ 00:18:55
URL: http://rbjork.blogg.se/

Sorgligt att harry potter är slut :(

Emelie
2012-01-11 @ 16:44:31
URL: http://lillemi.blogg.se/

Hahah jag minns hur du uppdaterade mig och fågel grejen hela tiden, så jag fick ta del av det stora ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: