London shopping


Här kommer inlägget om vad jag shoppade i London! :)
Eftersom jag såg på bilden att det blir så mycket
att man istället inte ser något alls så delade jag upp shoppingen i tre delar:
Kläder, Saker och Harry Potter.

Från vänster:
Skottsrutig halsduk - The Cashmere Gallery
(det är alltså svarta klumpen som är halsduken... Ja, jag failade vitbalansen.)
Jeansjacka - Warehouse
Blommigt linne i rött och lila - Petite
Ljusblått linne med vita prickar - Topshop
Lila linne - Pelagiza Ibiza
Rosa tjocktröja - O'bleu
Ljusrosa linne med peace-märke - Topshop
Aprikosa shorts - Topshop
Turkosa shorts - Topshop
Hallonröd-och vitrandiga shorts - Topshop
Blåvit randig kjol - Bershka
Rosablå klänning (aka min balklänning) - Jane Norman

Jag shortsshoppade alltså på Topshop
(men det var okej eftersom jag bara hade ett par shorts).

Angående halsduken så var det ett totalt impulsköp
och eftersom den var i cashmere så kostade den också,
men jag älskar den så det är okej.
Nästan så att jag faktiskt längtar till hösten nu.


Röd gryffindortröja - Madam Malkin's
Tidsvändare {The Real Authentic Replica} - Fått låna av Ministeriet
Chokladgrodor - Honeydukes
The Making of Harry Potter (hardcover broschyr) - Warner Bros Studio Tour


Från vänster:
Turkosa klackskor (aka mina balskor) - L.K Bennet
SCRaP 365 (scrapbookingtidning) - Blake Rubber Stamps
Notting Hill Tea - Tea Palace
Rouge in love (läppstift) - Lancôme
Den sötaste nåldyna världen skådat - Covent Garden Market
Pupcakes (hundgodis) - Harrods
Diecuts i form av blommor, tekoppar och en tekanna - Blake Rubber Stamps
4D klistermärken (fjärilar och trollsländor) - Blake Rubber Stamps
Gem i form av hundar - Fortnum & Mason

Diecuts är scrapbookingsaker. Likaså 4D klistermärkena.
(Kan man ens säga 4D klistermärken? Jag har aldrig hört det men ordet 'klistermärke'
skriker enligt mig sånna platta man bytte i ettan och sånna är det inte.)

Ja, jag köpte Rouge in love endast för att det är Emma Watsons läppstift.

Nåldynan var liksom halsduken ett rent impulsköp.
Jag syr ju inte ens, vad ska jag med den till? Hihi.

Moltas har pupcakes (inte cupcakes) från Harrods,
jag menar hur cool kan en hund vara? ;)



Det där var i princip allt som jag köpte.
Jag skulle nog säga att det är ganska mycket så om ni pratar med mig
om resan och undrar varför jag t.ex. inte var på Madame Tussauds
så är svaret att jag shoppade den resterande tiden.
XOXO Honey♥
Klara
2012-05-22 @ 19:54:32
URL: http://phootographies.blogg.se/

gfegdawfeffghghjhjvfrg v sdhrg hdtr jasfgtttttttsgrjherhjhvgbjytöaqopeoapwefoaiheuyueyyyetgfgyfsdutj SÅ JäKLA AVUNDSJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!<333

Emelie
2012-05-23 @ 21:58:05
URL: http://lillemi.blogg.se/

Jag måste erkänna att dina Harry Potter saker är riktigt coola :D

Ellen
2012-05-26 @ 19:50:41
URL: http://ellentove.blogg.se/

avundsjuk!!! Hoppas att jag också blir ägare till en tidvändare en dag! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: