Back to the 90's bitch


Cowboyboots, tofs i luggen, magtröja, färgglada tights, knallig kjol och jeansjacka. I dag ordnade alltså Back to the 90's bitch (Södras 90-tals förening) en 90's day så självklart satsade jag.

För övrigt hade Heimdall pepparkakshustävling så jag och Sara byggde (slängde ihop extremt snabbt eftersom vi kom lite sent) ett mycket stiligt hus. Förhoppningsvis slår vi åtminstona några *host nedre bilden host*. Hoppas alla har det bra, puss och kram ♥

P.S. Insåg just att jag glömde pilen från texten till vårat hus, men ni förstår vilket som är vårat.
P.S.2. Japp, jag har gjort snöflingorna alldeles själv i photoshop för så duktig är jag.
P.S.3. Ni trodde antagligen att snöflingorna var spindlar fram till ni läste förgående P.S. ^^



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: