Våffeldagen 2013

Spenatvåffla på dinkel med räkor, ägg och dill ♥
kardemummavåffla med hallon, grekisk yoghurt pekannötter, valnötter och överringlad honung ♥

I dag har jag haft matteprov som gick obehagligt okej, vilket garanterat innebär att jag missförstått allt, haha. Vi hade ännu mer inte supersvår fysik (det är bara jag som är korkad) och jag var så på bristningsgränsen efter den lektionen att jag åkte hem och gick ut och sprang 7.5 km (vilket för övrigt är det längsta jag någonsin sprungit) för att distrahera mig själv.

I kväll ska jag på teater med spanskan, vi ska se en pjäs av Strindberg (Pascua) på spanska i en och en halv timme. Jag kommer vara borta, haha.

Herregud, jag ska gå om en kvart och har varken ätit eller klätt på mig :O Puss! ♥
 
P.S. Våfflorna var jättegoda! ♥
P.S.2. Ingen kommenterar på mina Dubaiinlägg (inte för att någon kommenterar annars), så jag måste bara fråga i fall ni uppskattar dem? (För jag lägger ner mycket tid på att förklara lokala begrepp som "Burj Al Arab" och "Souk" och sådant och i fall ni inte bryr er skulle det vara enklare för mig att inte förklara allt, hehe.)
Niklas
2013-03-27 @ 07:22:27

hej,
Jätte fina bilder och det lät som du hade det jätte trevligt. Var själv där 2003 i Ajman. hur roligt som helst. Blev mest imponerad över hur rent och snyggt allt var. Åkte ni på ökensafari? Läskigt som tusan, men roligt. Var det första gången du var där? Jag var i alla fall mäkta imponerad. Vårt fruktbord på frukosten var större än min hela lägenhet!

Svar: Tack så mycket! :) Det var min första gång där och vi åkte på ökensafari. Haha, varför tyckte du ökensafari var läskigt? :P
Johanna Möller

Li N
2013-03-28 @ 00:28:00
URL: http://linester.blogg.se

Åååh vad gott det ser ut!
Svar: Yep, dem tog illa vid sig. Det var dock inte av mitt "önskeliste-inlägg" utan av ett annat inlägg som jag senare tog bort (där jag skrev typ "jag skrev en väldigt detaljerad önskelista, men självklart önskar jag mig andra saker som t.ex fina toppar osv. Men Pappa & Mormor, att köpa sådana saker är inget ni bör göra,LOL. Jag menar, det är helt onödigt och bortkastat med pengar för ER (släkten) att köpa saker som jag ej kommer att använda, isåfall är det bättre att pengarna går till välgörenhet"). Något sådant var det, och DÅ tog de illa vid sig,lol, vilket självklart inte så jag menade det!
Jaa, ett presentkort på Mathilde hade verkligen inte suttit fel! <3

Svar: Haha, vad stelt ^^ Du sa ju bara sanningen, det ÄR bortkastade pengar att ge ouppskattade presenter :3 :P ♥
Johanna Möller




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: