Vänta, jag ska bara öppna valnötspåsen



Hejsan hoppsan!

Bloggningen är inte på topp, men så blir det ibland. Idag är det i alla fall onsdag och jag är för närvarande i skolan. Har haft min sista spanskalektion, så det är lite konstigt. Annars så (eftersom vi är lediga resten av veckan och Nea fyller år på söndag) så gav jag Nea hennes födelsedagspresent idag. Det var en University of Gallifrey-tröja och en kupong på en soppa och bröd-dejt, mihihi ^^ 

Vidare på födelsedagstemat så fyllde Ebba år idag, så vi firade henne med massa glass och champagne och det var nice.

Nu kom precis Hillevi, så jag måste gå för vi ska möta Stella och Miriam och gå på förhandsvisningen av The Fault in our Stars! 

P.S. Gallifrey är planeten som The Doctor i Doctor Who kommer ifrån.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: