Key Lime Pie

 
När mina föräldrar kom hit för en vecka sedan så bjöd jag på fisksoppa (på vildfångad skreitorsk, makrill, egenkokt buljong, egentorkade örter och rotsaker från torget) som dragit ett dygn. Serverade soppan med färska räkor, kokosklutt, dill och hembakta mungbönsgrissini. Till efterrätt blev det en raw Key lime pie på avokado med min hemmagjorda kokosyoghurt. Hittade på pajreceptet själv och det blev jättegott! Som alltid då jag bakar var pajen socker-, gluten- och laktosfri (serverade den dock med skrivad varm grön banan eftersom mina föräldrar inte är sockeravanda), och den var mycket populär! Smakade enligt mig som kokos-limemuffinsen min mor bakade till min födelsedagsfrukost när jag var liten fast kall... Hoppas alla äter ett gott fredagsmys idag också!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: