Halv reunion

 
Träffade halva kåren (Olivia, Theo, Sam och Anne) vid Skinnis och catchade upp på vad som hänt sedan studenten (eller i mitt fall: sedan vi avgick som styrelse). Resor i Sydamerika, surfing, dans i Rio, dans i EM, olika universitet, försäljarjobb med lön många gånger högre än CSN - de har alla gjort fantastiska saker, och jag är inte förvånad alls. När jag blev invald i styrelsen så fangirlade jag varje möte vi hade - inte för att jag var elitistisk, men för att jag visste att drivet i dessa människor är så enormt (annars hade de inte varit där) och det är få saker som fångar mig mer än människor som bryr sig och vill göra skillnad. Jag är stolt över mina fina kårisar som är så engagerade och hoppas att livet sammanfaller så att vi snart råkar vara i Stockholm samtidigt igen. Namaste, Johanna.
 
 
 
 
Min egna oliv! (Som nu är och surfar i Frankrike.)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: