Foton från civilisationen

Förmiddagsyoga för Lasse.
 

Acai bowls med PB & hallon + granola, kokosflingor & mango/ blå spirulina-chia & valnötter

 Ollie et moi!
 
Herren i skogen
 
Vissa bär på morgonpinnar och andra på vattenflaskor

Sussie och jag lunchdejtade på Sally Voltaires (som verkligen har gått ner sig) och åt fylld zucchini på en fånigt liten sallad med bröd och hummus// linssoppa, ratatouille & tre (!) sorters hummus

Jag och Sussie, haha! (OBS det finns en gömd Shay i bilden!)

Höst-Moltas

Agnes och jag på prommis med hennes vovvar uppe på Skinnis (där hon bor?!) 


Soffmys med Gran Hotel
 
Önskar att jag kunde stannat några dagar till, men plikten (aka tentaveckan) kallade. Älskar hur som helst att komma tillbaka till min lägenhet i Varberg också, så det är frid och fröjd!
Namaste, Johanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: