Unicorn Smoothie Bowl


Smoothie bowls på hallon, pitaya och spirulina.

När pappa besökte mig i maj för att plocka med mig till Stockholm så lagade jag givetvis mat till honom (jag lagar mat till alla som kommer på besök, så kom!), och det här var vår frukost! Jag har inte delat speciellt många smoothie bowls på sociala medier vilket är märkligt eftersom jag varit besatt av dem en bra tid. Hur som helst så gjorde jag i alla fall dessa (är ju det perfekta sättet att regnbågsblanda näringsämnen!), pimpade med lite diverse och dukade upp på en filt vid det stora trädet på min innergård. Jag är osäker på om min pappa hade ätit en smoothie bowl tidigare, men hans gick åt väldigt snabbt i alla fall så det gjorde mig nöjd.
 
Hoppas ni alla har en fin sommar!
Namaste, Johanna som sedan en månad tillbaka INTE får i sig sin dagliga smoothie bowl eftersom alla strömavbrott gör att frysar inte är något en kan använda + att det är svårt att få tag i någon större variation av saker av mixa om en vill ha eko (vilket en verkligen vill här!). En överlever det också, men det är faktiskt ganska jobbigt. Jaja, jag är ju på den bästa platsen på Jorden så klagar ändå inte!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: