Alla Hjärtans Dag 2013

När mamma kom ner till köket i morse hittade hon en röd lapp som sa åt henne att gå till frysen. När hon öppnade frysen hängde en hjärtformad lapp ut från ena lådan och på den lappen stod det "Open Me". I fryslådan fanns en låda med fyra stycken valnöt och stilton scones som jag bakade i går. Bredvid den röda lappen fanns också ett rött paket med en hjärtformad lapp med texten "Efterrätt" och i det paketet fanns två praliner från Robert E

Efter skolan i dag hade jag anordnat DA-möte för alla ensamma själar och vi bryggde amortentia (kärlekdryck), åt choklad och geléhallon och hade det mysigt.
 
Hemma kom pappa hem med rosor till mamma och mamma bjöd på hummer till middag och hallonpaj till efterrätt. Det var mysigt. Jag älskar högtider, alla är så härliga (förutom ni högtidhatare, shame on you).
 
Annars så har jag haft rödrosa underkläder i dag (y) Inte för att någon kommer se dem mer än jag, men man kan ju låtsas. #forever alone #comic con: date a nerd here I come :3
 
Ha en gosig kväll, XOXO Honey ♥
Linn
2013-02-15 @ 22:28:17

Gud vilken gullig ide! ^^ Du är så omtänksam :)Dina föräldrar måste ha blivit jätteglada!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: